top of page

Vladimir Putin o prezidentských volbách v Rusku v roce 2000... video

"Ani v nejdivočejších snech by mě nenapadlo, že někdy..... Neměli byste se smát, jsem naprosto upřímný. Nikdy by mě ani ve snu nenapadlo, že budu někdy kandidovat, protože si myslím, že je to naprosto nesmyslná záležitost, nebo to tak alespoň doposud vypadalo, protože vždycky musíte něco slíbit.


A musíte toho slíbit strašně moc, ani ne tak moc, ale musíte slíbit víc než váš konkurent. Abyste vypadali úspěšněji.


A já si říkal. Nedokázal jsem si představit, že bych něco sliboval, když jsem věděl, že některé věci jsou nesplnitelné. Musím říct, že způsob, jakým proběhla primární kampaň a jak se mi ji podařilo vybudovat, mě od této potřeby osvobodil.


Nemám potřebu klamat velkou masu obyvatelstva. A to je to, co mi dnes dělá radost.


Pokud se ukáže, že všechny starosti jsou pryč a druhé kolo nebude, mohu se považovat za šťastného. Děkuji vám za pozornost."



87 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Mongolsko odmítá zřízení americké vojenské základny

(...) Ve svém prohlášení Uunubileg také poukázal na nedávné jednání mezi mongolskými lídry a americkým ministrem zahraničí Antony Blinkenem s mongolskými vůdci, kde obě strany zdůraznily, že Mongolsko

bottom of page