top of page

Trump obviněn z vraždy staršího muže na CNN

Jun 27, 2024 · BabylonBee.com❗❗❗ Falešné zprávy, kterým můžete věřit.

ATLANTA - Dnešní prezidentská debata náhle skončila, když byly Donaldu Trumpovi doručeny dokumenty s oznámením, že byl obviněn z vraždy staršího muže v televizi CNN.

"Hej, já jsem nic neudělal!" řekl Trump. Trump řekl úřadům. "Byl takový, když jsem sem přišel!"

Trump, který měl v plánu debatovat s prezidentem Joem Bidenem, tvrdil, že podivný stařec se skácel k zemi úplně sám.

"Už jen ta představa..." řekl stařec, než se sesunul na nedaleké pódium. V tu chvíli také Trump zjistil, že muž byl podepřen aparaturou a nemůže se sám postavit.

"Víte, přišel jsem sem a všechno bylo v pořádku. CNN je fake news, ale já jsem tady a dneska večer byli milí," řekl Trump. "Ale pak tam byl v rohu ten mrtvý starý muž. A já si pomyslel, páni, ta hra se musí rozjet, víte? A věřte mi, že jsem se chystal tu vraždu vyřešit, než jste sem přišli."

"Jo, jo," řekl strážník Nolan z APD. "Co kdybychom si o tom promluvili v centru města?" "Ano," řekl.

V době zveřejnění byl Trump znovu obviněn z vraždy Demokratické strany.

*** Translated with www.DeepL.com/Translator (free version) ***

73 zobrazení2 komentáře

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Bavorovy poznámky

©2022 od Bavorovy poznámky. Vytvořeno pomocí Wix.com

bottom of page