top of page

Trump se připravuje na debatu proti Kamale tím, že jde do baru a hádá se s opilci

Sep 5, 2024 · BabylonBee.com ❗❗❗ Falešné zprávy, kterým můžete věřit.

ORLANDO, FL - Zdroje blízké republikánskému prezidentskému kandidátovi Donaldu J. Trumpovi uvádějí, že bývalý prezident se na nadcházející debatu s Kamalou Harrisovou připravuje co nejrealističtěji: chodí do vináren a hádá se s opilými lidmi.

„Ano, je to pravda, vymyslel jsem tento skvělý způsob, jak trénovat na Kamalu,“ vysvětlil Trump několika zaměstnancům štábu. „Říkal jsem si: 'Donalde, kde by se Kamala Harrisová nejraději ocitla, co myslíš? Nedělám si legraci - a napadlo mě, a řeknu vám, přátelé, že by nejraději byla ve vinárně. Upřímně řečeno, pořád ji čekám každým dnem. Velmi dobrá praxe, hádat se s opilci. Na tu debatu se těším, to mi věřte!“

Trump prohlásil, že „je to přehnaná příprava, upřímně řečeno“, protože není šance, že by Kamala před vstupem na pódium vypila méně než sedm panáků Jacka Danielse.

„Upřímně řečeno, nemyslím si, že to vydrží,“ řekl Trump. „Někteří lidé to nevydrží. Velmi smutné. Špatné. Není to dobré! Já to své vydržím.“


V době publikování se Kamala dozvěděla o Trumpově strategii přípravy na debatu a rozhodla se vypít ještě více vína ve snaze být ještě opilejší než kdokoli, na koho by Trump mohl narazit.

69 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Commentaires

Noté 0 étoile sur 5.
Pas encore de note

Ajouter une note
bottom of page